لوگوی بازرگانی مناقبی

بازرگانی مناقبی

مواد اولیه غذایی ، رنگ و اسانس ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی بازرگانی مناقبی

آگهی بازرگانی مناقبی
بازرگانی مناقبی loading=

مواد اولیه غذایی ، رنگ و اسانس

سلام
گروه بازرگانی مناقبی(شرکت آرمان رنگ معطر) فعالیت خود را از سال 1372 در
دو بخش واردات مواد اولیه صنایع غذائی و آرایشی و بهداشتی و صادرات انواع خشکبار آغاز نموده است. از اینرو در ابتدا تامین مواد اولیه صنایع غذایی کشور و ارائه اسانس ها ی خوراکی از معتبرترین تولیدکنندگان اروپایی و پس از آن با هدف افزایش کیفیت محصولات صادراتی داخلی اقدام به تامین رنگ های خوراکی و در پی آن اسانس های آرایشی و بهداشتی به سبد کالاهای وارداتی گروه اضافه گردید.
ضرورت تامین مواداولیه کارخانجات صنایع غذایی مارا بر آن داشت تا در سایر دسته ها نظیراستابلایزرها، قوام دهنده ها و نگهدارنده ها نیز در کنار مجموعه های تولیدی قرار گیریم. اینک پس از سالها تجربه، شناخت و حسن اعتبار و تامین بیش از 170 قلم کالای پایه در این صنعت و با ارائه خدمت مشاوره ای در ارتقای کیفیت و نام محصولات تولید ایران قدم بر میداریم
جهت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید
همچنین برای مشاهده محصولات میتوانید به سایت زیر مراجعه کنید.

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
بازرگانی مناقبی با کد 5638 در تاریخ 1398/07/15 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 2/12 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 1745 بازدیدکننده داشته است.