نوآوری در تولید قندهای طعم‌ دار

  • 1394/10/12
  • 1134 بازدید

در کنار قند محصولات دیگری مانند انواع شکلات، نبات، خرما و سایر محصولات خودنمایی می‌کنند، اما اغلب افراد قند را به سایر محصولات مکمل چای ترجیح می‌دهند و قند همچنان جایگاه ویژه خود را بین مصرف‌کنندگان ثابت نگه داشته است.

نوآوری در تولید یک شیرینی رنگی

نسل جدید قندهای طعم‌دار در بازار پدیدار شده است که توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان به انواع این قندها جلب شده و البته بازار این کار همچنان پتانسیل‌های بسیاری برای کار دارد. قندهایی با طعم خرما، نعنا، دارچین، زعفران و لیمو در بازار امروز تولید می‌شوند که می‌توان آینده بازار قند را به سمت این خوشمزه‌های رنگی سوق داد، چرا که مزیت‌ های این قندها می‌تواند آن را جایگزین قندهای معمولی در سفره‌ها کند.

رنگ‌ های طبیعی مصرف کنیم

پیش از این در خصوص انواع رنگ‌های خوراکی و چگونگی تولید و تهیه آنها گزارشی ارائه شد که علاقه‌ مندان به حضور در بازار تولید رنگ‌های طعم دار بهتر است به آن گزارش مراجعه کنند. به هر روی پیشنهاد گروه سرمایه‌گذاری «فرصت امروز» برای فعالان این حوزه این است که حتما از رنگ‌های طبیعی به جای اسانس‌ها و رنگ‌های مصنوعی برای طعم‌دار کردن قند استفاده کنند چرا که در این صورت هم سلامت محصول ابقا نمی‌شود و هم اعتماد مخاطب به این محصول جلب شده و موجب مصرف روزافزون آن می‌شود، به علاوه خوش طعم بودن و جذاب بودن محصول نهایی می‌تواند برای مجالس و مهمانی‌ها هم مصرف را افزایش دهد.

یک نوآوری دیگر

علاوه بر قندهای طعم‌داری که پایه اصلی آنها قند سفید حبه است، به‌تازگی میوه‌هایی چون زردآلو، آلو، کیوی، انبه و… به شکل و سایز حبه قند عرضه می‌شود، این میوه‌ها در ابتدا به شکل خمیردرآمده و با افزودن مقدار مجاز از شکر شکل می‌گیرند و سپس به شکل حبه، برش می‌خورند و در بازار عرضه می‌شوند، البته به دلیل قیمت تمام شده بالای محصول به علاوه عدم تمایل مشتریان به این محصول فعلا حضور در آن پیشنهاد نمی‌شود.



ایانا