برترین طراحی‌ های حوزه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی معرفی می‌شوند

  • 1400/09/15
  • 432 بازدید

فراخوان نخستین دوره جایزه طراحی ایران، ویژه برترین طراحی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت منتشر شد.

این فراخوان که کار مشترکی است میان مرکز طراحی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران ساخت با هدف ارزیابی و اعلام برترین تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.


در این فراخوان «برترین طراحی تجهیزات»، «برترین طراحی خدمات» و «برترین طراحی بسته‌بندی» انتخاب می‌شوند و همه شرکت‌های حاضر در نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.


رضا اسدی فرد، دبیر نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت درباره این جایزه و حمایت‌های مرکز طراحی ایران از شرکت‌های حاضر، بیان کرد: طراحی صنعتی نقشی تاثیرگذار در توسعه بازار شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، بویژه توسعه بازارهای صادراتی آنها دارد.


وی اذعان کرد: بر همین اساس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌ها و تسهیلات متنوعی را برای ارتقا و بهبود فرآیند طراحی صنعتی شرکت‌های دانش‌بنیان درنظر گرفته است.


از جمله حمایت‌های ارائه شده در این فراخوان می‌توان به حمایت بلاعوض ۳۰۰ میلیون ریالی از فرآیند طراحی صنعتی و بسته‌بندی، حمایت از خدمات نمونه‌سازی و پرینت سه‌بعدی تا سقف ۱.۵ میلیارد ریال، اعطای تسهیلات کم بهره تا سقف ۳ میلیارد ریالی از فرآیند طراحی صنعتی ویژه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، معرفی طراحان برجسته کشور به شرکت‌ها و نظارت بر فعالیت آنها و ارائه مشاوره رایگان طراحی صنعتی در نمایشگاه اشاره کرد.


به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، متقاضیان برای شرکت در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی https://daneshbonyan.isti.ir/ مراجعه کنند.



خبرگزاری ایسنا