ارائه خدمات سنجش میزان بار میکروبی آزمایشگاهی در صنایع غذایی و دارویی

  • 1399/12/17
  • 581 بازدید

گروه تحقیقاتی یکی از شرکت‌ های دانش بنیان با استفاده از تجهیزات ایران‌ساخت، خدمات آزمایشگاهی بار میکروبی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی را به بخش صنعتی ارائه داد.

بابک پوراکبری، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان با اشاره به فعالیت فناوران مستقر در حوزه زیست‌فناوری و میکروب‌شناسی،گفت: این شرکت در حوزه‌های مختلفی مانند کنترل کیفی مواد دارویی، غذایی، آرایشی وبهداشتی فعالیت می‌کند و توانستیم با استفاده از تجهیزات ساخت ایران و روش‌های فناورانه بومی، خدمات کیفیت‌سنجی و آنالیز فرآورده‌ها را که در تولید محصولات سالم و با کیفیت اهمیت بالایی دارد، ارائه دهیم.


وی با بیان اینکه توانستیم به عنوان یک مجموعه فناور که با سازمان غذا و دارو همکاری داریم، دسترس‌پذیری خدمات فناورانه کنترل کیفی را داخل کشور تسهیل کنیم، اظهار کرد: ارائه مشاوره در حوزه تجاری‌سازی و راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه بخش دیگری از توانمندی‌های این مجموعه است.


علاوه بر خدمات کنترل کیفیت و یاری رسانی به خطوط تولیدی، پژوهشگران و دیگر فناوران را در حوزه معتبرسازی، مشاوره در زمینه رفع کاستی‌های تولید، طراحی، و به روزرسانی راه اندازی آزمایشگاه‌های کنترل کیفی بر اساس اصول و استانداردهای معتبر و روزآمد، همراهی می‌کنیم.


بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاست جمهوری، پور اکبری، همچنین با اشاره به ارائه خدمات در تولید فرآورده‌ها یا ارائه خدمات دانش‌بنیان از طرح‌های تحقیقاتی، گفت: علاوه بر خدمات تحقیق و توسعه و خدمات مشاوره‌ای تخصصی، تلاش می‌کنیم تا تجربه‌های فناورانه این مجموعه را به صاحبان طرح‌ها و ایده‌های نو انتقال دهیم تا با رفع کاستی‌هایشان بتوانند به خلق محصول، تکمیل یک طرح پژوهشی و نتیجه مطلوب خود برسند.



مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران