استاندارد فرآورده‌های زنبور عسل تعیین وتدوین شد

  • 1398/03/27
  • 663 بازدید

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از تعیین و تدوین استاندارد برای فرآورده‌های زنبور عسل از طریق یکی از شرکت‌ های مستقر در پارک استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم پور درگفتگو افزود: آزمایشگاه مرجع عسل و فرآورده‌ های تولیدی زنبور عسل به منظور تدوین استاندارد عسل ایران و با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی و یکی از شرکت‌ های دانش‌ بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل در حوزه اصلاح و تولید گونه‌ های خاص زنبور عسل با بسترسازی پارک علم و فناوری استان ایجاد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به پتانسیل‌ های موجود در استان اردبیل در راستای برندسازی عسل و فرآورده‌ های تولیدی زنبور عسل در بازارهای بین‌المللی، ایجاد این آزمایشگاه را مهم ارزیابی کرد.

وی از آمادگی پارک علم و فناوری اردبیل جهت بسترسازی برای فعالیت‌ های اولویت‌ دار در زمینه‌ های مختلف تجاری‌سازی در راستای فعالیت پارک علم و فناوری خبر داد.

گفتنی است، با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل توافق‌ نامه ایجاد آزمایشگاه مرجع عسل و فرآورده‌ های تولیدی زنبور عسل با هدف تدوین استاندارد و توسعه آنالیزهای استاندارد عسل در کشور ایجاد شد.



خبرگزاری ایسنا