واگذاری آرد یارانه‌ای به نانوایی‌ های سنگک

  • 1396/10/07
  • 760 بازدید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: جهاد کشاورزی برای احداث سیلو برنامه جامع تولید و ذخیره گندم را ظرف یک ماه ارائه کند.

گودرز امیری در جلسه اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان با اشاره به اینکه واگذاری آرد یارانه‌ای به نانوایی‌ های سنگک لازم است، اظهار داشت: این واگذاری باید با نظر کارشناسی سازمان صنعت و معدن و اداره غله استان در شهرستان‌های مختلف صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر کیفیت آرد و نان ضروری است، گفت: استفاده از مواد غیرمجاز برای فرآوری نان قابل بخشش نیست و با واحدهای متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استاندارد سازی را برای همه واحدها، کارگاه‌ها و کارخانجات لازم دانست و بیان داشت: دستگاه‌های تولید نان باید دارای استاندارد باشند و اداره استاندارد استانداردهای لازم را به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام نماید.

وی در ادامه افزود: صنعت و معدن بر چگونگی حمل و نقل و توزیع آرد نظارت کند و آرد مورد نیاز تولید کنندگان نان سنگک تامین شود.

امیری تصریح کرد: به منظور اطلاع و آگاهی اعضا کارگروه از چگونگی کیفیت آرد و نان و محل ذخیره گندم بازدید میدانی صورت گیرد.

وی با اشاره به میزان ظرفیت ذخیره گندم در استان خاطرنشان کرد:‌ جهاد کشاورزی برای احداث سیلو برنامه جامع و منظم ذخیره گندم استان را مبنی بر میزان تولید و ذخیره گندم ظرف مدت یک ماه به کارگروه پیشنهاد کند.



خبرگزاری ایلنا