برگزاری سی و یکمین دوره بزرگترین و شناخته شده ترین نمایشگاه صنایع غذایی و نوشیدنی مسکو WorldFood

  • 1401/05/15
  • 505 بازدید

شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا به عنوان نماینده انحصاری سى و یکمین دوره برگزارى بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایى و نوشیدنى روسیه مفتخر است به اطلاع برساند رویداد مذکور در تاریخ 29 شهریور لغایت 1 مهر 1401 در مسکو برگزار خواهد شد.

    این رویداد بزرگترین و شناخته شده ترین نمایشگاه صنایع غذایى و نوشیدنى روسیه مسکو WORLDFOOD است؛ چرا که مهم ترین وجه تمایز نمایشگاه وسعت و گستردگى جغرافیایى آن در بین کشورهای دنیا مى باشد. شرکت هاى صنایع غذایى از 56 کشور دنیا و 80 منطقه روسیه محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه مى نمایند.


شایان ذکر است که این نمایشگاه اولین رویداد نمایشگاهی کشور روسیه است که پس از شروع قرنطینه هاى مربوط به پاندمى کرونا ، با حمایت ارگانهای دولتی این کشور برگزار خواهد شد.


با توجه به موقعیت حال حاضر کشور روسیه به لحاظ محدودیت معاملات با کشورهای اروپایی و همچنین روابط حسنه روسیه با ایران در زمینه های مختلف مبادلاتی، وسعت کشور بازار هدف، سهولت معاملات، استقبال از صنایع غذایی ایرانی در روسیه، جمعیت گسترده مصرف کنندگان کشور هدف و بی رقیب بودن در این بازار، حضور در این نمایشگاه موقعیت بسیار مطلوبی برای شرکتهای توانمند و صادر کننده محسوب می گرددو این کشور را در زمره ی کشور های مطلوب جهت صادرات معرفی نموده است.


لذا از جنابعالی دعوت می گردد ضمن بررسی اطلاعات نمایشگاه نسبت به رزرو  غرفه در رویداد یاد شده اقدام فرموده و از این موقعیت مناسب جهت ارتقای سطح گسترش بازار خود بهره مند گردید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و به منظور آشنایی بیشتر با شرایط شرکت در نمایشگاه می توانید با شرکت راهکارتجارت مدیریت کوشا، نماینده­ی انحصاری نمایشگاه مواد غذایی روسیه در ایران، از طریق شماره تلفن 02142917000 داخلی 115 و یا 09981414123 یا از طریق ایمیل با آدرس  Taqavi@MandTGroup.comتماس گرفته و نسبت به رزرو غرفه اقدام فرمایید.



مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران