لوگوی نمک شایان

نمک شایان

تهیه و تولید انواع نمک خوراکی و صنعتی استاندارد در ایران ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی نمک شایان

آگهی نمک شایان
نمک شایان loading=

تهیه و تولید انواع نمک خوراکی و صنعتی استاندارد در ایران

شرکت نمک سپید دُر شایان درسال 1386 هجری شمسی تاسیس شد و در این سال ها با استفاده از تجربیات خود، اقدام به تولید و صادرات انواع نمک های صنعتی، منطبق با استانداردهای داخلی و بین المللی با بهره گیری ازتکنولوژی های جدید و دانش روز نموده است.

ازاهداف اصلی این شرکت تامین کالای مورد نیاز مشتریان ، ارایه خدمات مشاوره ای وفنی، همراهی با مشتری تا حصول بهترین عملکرد و ارتقاء سطح کیفی محصولات می باشد.

با یاری خداوند متعال علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور، صادرات نمک به کشورهای همسایه ازجمله روسیه، ارمنستان،گرجستان، افغانستان و برخی کشورهای عربی صورت گرفته است که این خود ازجمله افتخارات ثبت شده در کارنامه کاری شرکت نمک سپید دُر شایان می باشد.

واحد کنترل کیفیت شرکت نمک سپید دُر شایان، مسئول انجام امورآزمایشگاهی، کنترل و نظارت مستقیم بر تولید محصولات می باشد، بازدیدهای مداوم روزانه، بازدیدهای در حین تولید، بازدیدهای رندوم و بازدیدهای غیر منتظره از بخش تولید، از وظایف همکاران ما در این قسمت است

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
نمک شایان با کد 4098 در تاریخ 1397/03/29 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 2/11 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 1330 بازدیدکننده داشته است.