لوگوی شرکت کیهان رابط

شرکت کیهان رابط

تامین و واردكننده قطعات و لوازم يدکی درصنايع ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی شرکت کیهان رابط

آگهی شرکت کیهان رابط
شرکت کیهان رابط loading=

تامین و واردكننده قطعات و لوازم يدکی درصنايع

تامین و واردكننده قطعات و لوازم يدکی درصنايع نيروگاه¬های برق کشور ، و صنایع نفت،گاز، پالايشگاه و پتروشيمي، ، صنایع فولاد، سيمان، مس، آلومينيوم، و صنايع غذائي، داروئي و بهداشتي كشور با بیش از بیست و پنج سال سابقه فعالیت و فروش ، دارای نمایندگی انحصاری برندهای مطرح از جمله کمپرسور های كامپير بروم ويد، وتامین قطعات کمپرسورهای اينگرسولرند و اطلس كوپكو و غیره، همچنین واردات یونیت و قطعات و لوازم یدکی و لوازم جانبی انواع کمپرسور های هوا و کمپرسوریخچالی و انواع پمپ و والو فشار قوی و عرضه یونیت های کامل پمپ، تصفیه کننده، مبدل های حرارتی و قطعات یدکی و لوازم جانبی و تامین قطعات مکانیکال سیل ها و کوپلینگ، تامین قطعات پنوماتيكي و ابزار بادي و تامين كننده كليه قطعات و تجهيزات امريكائي، اروپائي و ژاپني( تحریمی)،تامین کننده انواع اينسترومنت نظير : ترموكوبل ، كابل ترموكوبل، كانكتور ترموكوبل، مانومترها، انواع ترموكوپل، كابل، ترمومترها‍، سختي سنج ها، ركوردها و سنسورهاي حرارتي گيجهاي فشار رزيستنت ترمومتر پلاتينيوم ، تمپچر كنترل براي ترموكوبل Pt100 و روغن ها و روان کنند ها ی توربین وغيره
• با مسندات سوابق فروش و رضایت مندی خریداران محترم.

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
شرکت کیهان رابط با کد 6266 در تاریخ 1400/02/05 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 3/11 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 851 بازدیدکننده داشته است.