لوگوی آراک فلز ایساتیس

آراک فلز ایساتیس

قوطی یک تکه کششی تن ماهی ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی آراک فلز ایساتیس

آگهی آراک فلز ایساتیس
آراک فلز ایساتیس loading=

قوطی یک تکه کششی تن ماهی

تولید داخلی با کیفیت و با استفاده از ماشین آلات مدرن اروپایی پا در عرصه تولید قوطی های کششی گذاشته است. تولید محصولی با کیفیت، تحویل به موقع و تضمین کیفیت محصول از اصول اساسی شرکت محسوب می گردد. مواد اولیه مورد نیاز این شرکت از قبیل ورق فلزی، انواع لاک، کلیه ملزومات بسته بندی، از منابع داخلی و خارجی مطابق با آخرین استاندارد هاي بین المللی تامین می گردد و کلیه مراحل لیتوگرافی، چاپ، تولید قوطی، وبسته بندی، توسط تجهیزات به روز در حین تولید و هم در محصول نهایی توسط کارشناسان کنترل کیفیت بررسی می گردد تا مطمئن ترین محصول تولید گردد. این شرکت در قدم اول تولید قوطی های کششی دو تکه را در سایز 180 گرمی آغاز کرده و برای تکمیل سبد محصولات در نظر دارد سایز های 150 و 120 گرمی را به تولید انبوه برساند

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
آراک فلز ایساتیس با کد 5848 در تاریخ 1399/01/28 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 1/10 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 1123 بازدیدکننده داشته است.