لوگوی آرمان

آرمان

غرفه سازی آرمان ...
Skip Navigation Linksصفحه اول > آگهی های تبلیغاتی رایگان > مشاهده آگهی آرمان

آگهی آرمان
آرمان loading=

غرفه سازی آرمان

با عایق الاستومری می‌توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد

در عصر امروز به دلیل اینکه منابع انرژی کم شده‌اند و همین طور هزینه های مربوط به آن افزایش یافته به مسئله ی صرفه جویی در انرژی بیشتر توجه می‌شود. در بین روش های صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده از عایق های حرارتی و همین طور استفاده از عایق الاستومری نیز وجود دارد.

عایق الاستومری به دلیل اینکه اجازه خروج دمای سیستم را به محیط خارج خود نمی دهند و حرارت یا سرمای درون را حفظ می‌کند از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و در نهایت موجب کاهش مصرف سوخت می‌شود. عایق الاستومری حرارتی علاوه برداشتن عملکرد خوب و همین طور مقاوم بودن در برابر حرارت زیاد و رسانایی حرارتی کم، ویژگی های دیگر نیز دارد.

این ویژگی ها عبارت‌اند از داشتن مقاومت بالا در برابر خوردگی با همان ضخامت کم و همین طور نصب آسان این عایق ها نسبت به دیگر عایق های موجود در بازار. اضافه بر این مواردی که ذکر شد به دلیل اینکه این عایق ها آب‌پایه بوده‌اند دارای سلامت و ایمنی بالا هستند و به هیچ عنوان موجب آلودگی محیط زیست نمی‌شوند.

عایق الاستومری در موارد زیر بسیار کاربرد دارند:

صنایع نفت و گاز
صنایع شیمیایی (شامل صنایع نساجی، کاغذسازی و ...)
صنایع نیروگاهی
اتصالات صنعتی
مبدل‌های حرارتی
مخازن ذخیره مواد شیمیایی
تجهیزات با اشکال پیچیده
بویلرها و راکتورها
خطوط انتقال مواد شیمیایی و لوله‌های بخار
خطوط پالایش شیمیایی و پتروشیمی
ماشین‌های رنگرزی
عایق الاستومری دارای انواع مختلفی است. به عنوان نمونه می‌توان عایق الاستومری حرارتی، عایق الاستومری رولی، عایق الاستومری صفحه‌ای، عایق الاستومری لوله‌ای، عایق الاستومری صوتی و ...را نام برد. هر کدام از این مدل های عایق الاستومری برای مکان خاصی طراحی‌شده است و کاربرد دارد. شما می توانید از عایق الاستومری فرا عایق استفاده کنید که کیفیت خوبی دارد.

نکته هایی که باید در غرفه سازی به آن ها توجه کرد:



- غرفه های از پیش ساخته شده

استفاده از چنین غرفه های دارای دو مزیت است یکی صرفه جویی در هزینه های غرفه سازی آرمان و دیگری نداشتن نگرانی بابت برپا شدن به موقع غرفه در نمایشگاه.

- ورودی و خروجی های غرفه

باید توجه کنید که برای جلوگیری از به وجود نیامدن ازدحام غرفه ی شما باید دارای چند ورودی و خروجی باشد. پیشنهاد ما این است که ورودی ها را به حالت طولی و خروجی ها را به حالت فرعی هایی در عرض در نظر بگیرید.

- زیربخش ها

برای غرفه سازی پیشنهاد می‌کنیم از زیربخش هایی استفاده کنید که از هم تمایز دارند و در عین حال یکدیگر را کامل می‌کنند.

- سیم کشی برق و اینترنت

یکی از نکات مهم استفاده از پارتیشن ها برای سیم کشی های برق و اینترنت است که باید به صورت پنهان باشد.







اصول اولیه برای غرفه سازی



- تناسب داشتن غرفه و کالای موجود در آن

ظاهر غرفه در نمایشگاه بسیار مهم است و باید توجه داشته باشید که غرفه ی شما با محصولی که قرار است ارائه دهید متناسب باشد مثلاً اگر قرار است رایتل یک غرفه در نمایشگاه داشته باشد باید از رنگ بنفش که نشانگر این شرکت است در غرفه سازی استفاده شود.

- نورپردازی حرفه ای

داشتن یک نورپردازی حرفه ای در غرفه باعث جذب مشتریان زیادی می‌شود. این نورپردازی باید جوری باشد که تمام کالاها از داخل و بیرون دیده شوند چون کالاهایی که بیشتر در معرض دید هستند مشتری بیشتری دارند.

- محکم بودن غرفه

در غرفه سازی باید توجه داشته باشید که غرفه ی شما باید دارای استحکام خوبی باشد. یکی از بهترین جنس ها برای ساخت غرفه پروفیل آلومینیوم 6 میلیمتری است.

- نظم داشتن غرفه

برای اینکه مشتریان شما در غرفه دچار سردرگمی و کلافگی به خاطر بی‌نظمی نشوند باید محصولات را طوری در غرفه قرار دهید که از شلوغی جلوگیری شود و همه چیز دارای نظم باشد.

- وجود بی‌نظمی در دل نظم

همان‌طور که وجود بی‌نظمی باعث خستگی مشتری می‌شود، داشتن نظم بیش از حد نیز ذهن مشتری را خسته می‌کند به همین دلیل وجود یک بی‌نظمی در دل نظم باعث ایجاد تعادل می‌شود مثلاً ترکیب کردن رنگ هایی که مکمل هستند می تواند یکی از این بی‌نظمی ها باشد.

آدرس و اطلاعات تماس
کاربر محترم شما هنوز ثبت‌نام نکره‌اید. اعضاء محترم سایت این امکان را دارند تا از اطلاعات کامل تماس و آدرس کارخانه ، دفتر مرکزی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند. به جمع اعضای صنایع غذایی بپیوندید. اگر از اعضای هستید وارد شوید.
آرمان با کد 5778 در تاریخ 1398/10/23 در این سایت آگهی خود را ثبت و با دریافت رتبه 3/10 از مرجع صنایع غذایی و کشاورزی ایران تاکنون 1473 بازدیدکننده داشته است.