خدمات مراکز فروش مواد غذایی سازمان میادین میوه و تره بار تهران استانداردسازی می‌شود

  • 1398/01/28
  • 438 بازدید

مدیرکل استاندارد استان تهران از تداوم همکاری این اداره‌ کل با سازمان میادین میوه و تره بار استان تهران و جامعه مدیران کنترل کیفیت، به منظور ارتقای سطح کیفی عرضه خدمات در میادین و بازار‌های سازمان میادین خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با اشاره بر افزایش تعاملات این دو ارگان برای خدمات‌ رسانی هرچه بیشتر و بهتر، بر استانداردسازی این خدمات تاکید کرد و گفت: در پی تفاهم‌ نامه‌ای که میان سازمان میادین میوه و تره‌ بار شهرداری تهران و این اداره‌ کل امضا شده و در حال اجراست، تا امروز ۹۹ مرکز فروش مواد غذایی این سازمان موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی از این اداره کل بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۲۰۸۲ "شرایط بهداشتی مراکز فروش مواد غذایی"شده اند. لازم به ذکر است که کارشناسان این اداره کل طی بازدید‌های مستمر از مراکز عرضه به تداوم عرضه خدمات با کیفیت نظارت می‌کنند.

در حال حاضر، ۲۱ استاندارد داخل سازمانی در این رابطه تدوین شده و در مرحله اجراست که شامل استاندارد محصول، شرایط بهداشتی غرف و عرضه خدمات می‌شود.



خبرگزاری میزان