برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نداریم

  • 1398/01/11
  • 766 بازدید

کرمی گفت: افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی در سال گذشته نداشتیم و فعلا نیز برنامه‌ای برای تغییر قیمت نان در سال جدید نداریم.

محمدجواد کرمی، رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم در گفت‌ وگو با گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار نان‌های فانتزی گفت: افزایش قیمتی برای نان‌های فانتزی در سال گذشته نداشتیم و فعلا نیز برنامه‌ای برای تغییر قیمت نان در سال جدید نداریم.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین مواد اولیه و آرد در این صنف نداریم، اظهار کرد: امیدواریم که در سال جدید همین وضع در بازار نان‌های سنتی ادامه داشته باشد.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم با اشاره به اینکه بین صنف نان سنتی و فانتزی رقابتی وجود دارد، تصریح کرد: فعلا نمی‌توانیم پیش‌ بینی از تغییر قیمت نان در سال جدید ارائه دهیم.

وی در ادامه از افزایش قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبر داد و گفت: نان ساندویچی، باگت، تست و بربری نمونه‌ای از آن نان‌هایی است که قیمت آنها از طرف اتحادیه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کرمی با بیان اینکه با آزادسازی نرخ آرد و نان در سال ۸۹ شاهد شکوفایی صنعت نان بودیم، بیان کرد: در سال ۹۲ با پافشاری دولت مبنی بر اختصاص یارانه به نانوایان به اول خط رسیدیم و در نهایت شاهد بی کیفیتی مجدد نان و کاهش وزن چانه شدیم.

وی اظهار کرد: از مسئولان دولتی درخواست داریم که تمهیداتی برای نانوایان بیندیشند، چرا که هم اکنون نانوایان به سبب افزایش چشمگیر هزینه‌ های تولید در شرایط اضطراری قرار دارند که رایزنی با مسئولان اتحادیه و رسیدن به یک نتیجه مشترک امری ضروری به شمار می‌رود.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم گفت: امیدواریم که در سال جدید بازار نان‌های فانتزی بتواند همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد و کمبودی در این صنف نداشته باشیم.



باشگاه خبرنگاران جوان