دومین دوره جایزه ملی کیفیت غذای ایران

  • 1397/06/27
  • 598 بازدید

به گزارش روابط عمومی کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، کاوه زرگران از شروع ثبت نام شرکت ها و واحدهای تولیدی مرتبط با صنایع غذایی کشور جهت شرکت در دومین جایزه ملی کیفیت غذای ایران خبر داد .

به گفته دبیرکل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران، این جایزه تنها رویداد رسمی و قانونی ارزیابی در کشور است که برگزاری آن در حوزه غذا ازسوی سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو، به کانون انجمن های صنایع غذایی ایران واگذار شده است.

زرگران ابراز امیدواری کرد با توجه به اینکه بسیاری از شرکت های تولیدی فعال در صنایع غذایی کشور نظام های مختلف مدیریت کیفیت را در واحدهای خود پیاده می کنند، انتظار می رود این رقابت هر سال با استقبال بیشتری از سوی بنگاه های بخش خصوصی کشور روبه رو شود و به ارتقای هر چه بیشتر کیفیت محصولات تولیدی این صنایع بینجامد.

گفتنی است سازمان ملی استاندارد ایران در اطلاعیه ای بر اساس مصوبات 102 و 104 شورای عالی استاندارد درباره جایزه ملی کیفیت ایران در ادامه شش دوره ارزیابی کیفیت در صنعت غذا و دارو و طی توافقات به عمل آمده میان سازمان ملی استاندارد و سازمان غذا و دارو، کانون انجمن های صنایع غذایی ایران را به عنوان مجری و دبیرخانه نخستین دوره ارزیابی جایزه ملی کیفیت غذای ایران تعیین شده است.

سال گذشته از مجموع شرکت کنندگان جایزه ملی کیفیت غذای ایران، 10 شرکت فعال در صنایع غذایی کشور موفق به کسب گواهینامه اهتمام به کیفیت و اشتهار به کیفیت شدند.



پایگاه خبری کانون انجمن صنایع غذایی ایان