گشایش همزمان نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و تبلیغات در شیراز

  • 1396/11/25
  • 552 بازدید

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، ماشین‌آلات بسته‌ بندی و صنایع وابسته همزمان با هفدهمین نمایشگاه تخصصی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته دیروز سه‌شنبه 24بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.

این دو نمایشگاه با حضور جمعی از مسئولان استانی و رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی و افغانستان و سه هیات تجاری از کشورهای آذربایجان و عراق و افغانستان با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف‌ کنندگان ومعرفی جدیدترین دستاوردهای روز دنیا و نیز ایجاد فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری برای سرمایه‌ گذاران داخلی و خارجی برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با تأکید بر اهمیت دو صنعت غذایی و تبلیغات،‌گفت: 80شرکت با زمینه فعالیت تولید انواع مواد غذایی، کارخانه های تولید کنسرو، ادویه، نوشیدنی،کلوچه، کیک، لبنیات، تولید و واردات انواع ماشین‌آلات پخت، دیگ بخار، روغن‌ گیری و انواع ماشین‌ آلات بسته‌ بندی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

سید محمود موسوی افزود: 23درصد از این شرکت‌ ها از استان فارس و مابقی از دیگر استان‌های کشور به شیراز آمده‌اند.

وی همچنین تعداد شرکت‌ کنندگان در بخش تبلیغات را 31 شرکت برشمرد و گفت: این شرکت‌ ها با زمینه فعالیت تولید و واردات انواع دستگاه‌های چاپ، لیزر، لیبل‌ زن، صحافی برش و ارائه انواع خدمات مرتبط با تبلیغات، تابلوسازی، هدایای تبلیغاتی، مشاوره برندینگ و سایر صنایع وابسته در این نمایشگاه به خدمت‌رسانی می‌پردازند که 50 درصد آن‌ها از استان فارس و دیگر شرکت‌ ها از تهران، اصفهان، یزد، همدان، خراسان رضوی و قزوین فعالیت می‌کنند.

موسوی به حضور سه هیات تجاری از کشورهای آذربایجان، عراق و افغانستان نیز اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: در حاشیه این نمایشگاه همایشی با عنوان شناخت ظرفیت‌ های صادراتی به کشورهای آفریقای جنوبی و افغانستان با حضور رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در این دو کشور و کارشناسان سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع غذایی در سه سالن سرو، بهار و نرگس با مساحت تقریبی 6000 مترمربع و نمایشگاه تبلیغات در سالن ملاصدرا به مساحت 2000 مترمربع فعالیت می‌کنند.

این دو نمایشگاه تا جمعه 27 بهمن 1396 همه روزه از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برقرار است.



سایت خبر خوان صنایع غذایی وکشاورزی